Monday, January 30, 2012

Pembangunan Perak : BN hanya pandai berjanji


IPOH: Pemuda PAS Perak kesal dengan kerajaan kerana projek Lebuhraya Pantai Barat yang telah dijanjikannya belum terlaksana.

Bendaharinya, Ustaz Fakhrulrazi berkata projek tersebut yang telah dijanjikan pada akhir November 2006 masih belum menampakkan hasilnya.

“Pemuda PAS Perak tegaskan akan menyokong usaha pembangunan di Perak dan tidak bersikap menghalang pembangunan demi kebaikan rakyat kerana pembangunan adalah hak rakyat yang perlu diberikan,” katanya.

Malah, selain projek tersebut, satu lagi projek besar yang dijanjikan iaitu landasan keretapi daripada Ipoh ke Lumut dan keadaanya sebegitu juga.

“BN ternyata bermuka-muka kerana hanya pandai berjanji di depan rakyat tetapi tidak melaksanakan apa yang dijanjikan,” ujarnya.

Jesteru itu, Pemuda PAS mendesak agar BN segera melaksanakan pembangunan yang disebut dan tidak lagi memperdayakan rakyat dengan janji-janji kosong yang hanya sebagai ‘gula-gula’ semata-mata.

“Marilah kita menunggu janji-janji BN terutama apabila hampir pilihanraya dan bila pula akan terlaksananya nanti,” sindir beliau.

No comments:

Post a Comment